Tinas trädgård

Snart nalkas det sommar, sol och grönska!
Jag har verkligen inte några gröna fingrar, men uppskattar definitivt en vacker trädgård att kunna njuta av.

Men vem vet, den dagen det är dags att ta sig an trädgården så kanske jag får gröna fingrar till slut?

Hur som helst så kan jag tycka att det är lite trevligt att titta på vissa TV-program som faktiskt behandlar detta oändliga område; trädgården.

Tinas Trädgård och Trädgårdstoppen är två av mina favoriter i alla fall, finns det något annat program som också belyser detta trevliga ämne tro?

Har du några DO & DON'TS när det kommer till trädgård och växter? :)

Än så länge håller jag mig till "garderobsblommor", det är bara dem som jag hittills har kunnat hålla liv i, haha!

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: