Inspiration

Just nu så känner jag att jag fått en svacka med min inspiration av ämnen som jag kan blogga om här på Dream Home-bloggen.

Vi båda jobbar rätt så mycket och vardagen flyter på som vanligt.
Inget speciellt händer på hemma-fronten just nu, mer än attjag fick upp lite gardiner igår.

Vi städade även ut vår farstukvist igår, den har varit fylld med kartonger och svarta sopsäckar från flytten och den lilla rusten av nya tapeter i hallarna och sovrummet.

Denna vecka har jag tänkt få upp gardiner i sovrummet också, solen lyser upp hela sovrummet nu på morgonen så kanske behöver införskaffa någon mörkläggande rullgardin eller persienn också, det tåls att tänka på i alla fall. :)

/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: