Checklista till tvättstugan

Vi i villa hade sammanställt en liten checklista som kan vara bra att ha när man ska planera sin tvättstuga.
Tänkte dela med mig av den och fråga er; - SAKNAS DET NÅGOT I DENNA LISTA? :)
Personligen så tycker jag att vissa delar kan ignoreras, exempelvis att ha en mangel...

• Sorteringsbackar för olika tvättar
• Kombinerad tvätt och torktumlare för den lilla tvättstugan eller…
två tvättmaskiner för den stora!
• Tvättmaskin med timer eller…äggklocka!
• Tvättvagn på hjul
• Utdragbar torkställning
• Sorteringsbord eller arbetsbänk
• God arbetsbelysning
• Skåp med trådbackar för förvaring av stryktvätt, tvättmedel etc
• Hopfällbar strykbräda i låda eller…
krok för strykbrädan på väggen
• Uttag i taket för lättmanövrerat strykjärn
• Stänger i taket för struken tvätt/manglade lakan eller…
klädställning
• Väggmonterad lakansträckare
• Mangel
• Stöveltork
• Mattvättmaskin
• Elektrisk symaskinslyft
• Duschslang vid golvbrunnen
• Garderober för klädförvaring för vinter/sommar
• Skåp för linneförvaring
• Vädringskrok ute
• Skovårdslåda och skohylla
• Tygpåse för nylonstrumpor
• Klädborstar
• Uppblåsbara galgar
• Symaskin och sybehör
• Nät med sugproppar för torkning av tröjor
• Soptunna och golvmopp
• Papperskorg
• Radio!


KOMMENTARER

- Stina

Hej!
Jag håller på att planera min nya tvättstuga, och googlade runt lite om smarta lösningar. Du skriver om en elektrisk symaskinslyft. har du hittat någon? i så fall vars? och jag skulle nöja mig med en som inte var elektrisk om det finns.
Med vänlig hälsning Stina

Svar: Hej! Har ingen aning tyvärr var man hittar en sån 😇
Dream Home

2020-01-02 @ 19:20:13

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: