Nyårsafton 2012-2013

I år fick vi äntligen ha en riktig husfest!
Ja så det blev ungefär som en inflyttningsfest, fast ändå inte.
Egentligen skulle det blir en rätt så stillsam tillställning med småbarn inblandat - men efter några återbud så fick det bli som David ville; FEST (ja men stora bokstäver! haha)

Sagt och gjort, vi blev väl ca 22-25 personer och ett hejdundrande fyrverkeri vid 00-slaget!
Vi stod ute i en kvart och kikade på våra olika färgsprakande fyrverkerier (I LOOOOOVE THEM!) och ja, jag fick en puss av min kära karl då också!
Skålade i skumpa (alkoholfri för min del eftersom jag inte dricker) och hade det allmänt mysigt ute på vår trädgård.

David hade varit så otroligt tapper och skottat upp en stor bit sv trädgården så det lätt gick att placera raketerna på ett bra ställe. <3

Tänkte bjuda på ett litet collage av foton som är från nyårsafton, och dessutom passa på att hälsa er alla en god fortsättning och ett gott nytt år! ;)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: