Hugos Race...

Ja, Hugo har sina race lite då och då - och för någon dag sedan så slutade hans race i en smärre katttttastrooof.. ;)
Han måste ha sprungit in i en pedestal som vi hade ståendes i "arbetsrummet".
Och på den, så stod min fina julklapp som jag hade fått av min mamma, nämligen en kandelaber!
Som dessutom gick sönder när den hade kraschat ner i golvet... Suck!
Jaja, är väl inte mer än så - men riktigt tråkigt (har ju inte ens hunnit elda nå ljus i den!)
Ska se om vi kan laga den på något sätt eller om det är helt kört..
Har ju en till likadan, men det köpte jag till mig själv efter jul eftersom jag ville ha två likadana sånna kandelabrar.
Haha, Hugo tyckte nog att det räcker med att ha en sån tror jag visst! ...

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: