Få upp gardiner

Idag ska jag få upp lite gardiner här hemma, mitt mål är att få upp dem i köket samt i matsalen, kanske att jag fixar upp dem i hallen också.
Det är ett lagom göromål när man är smått förkyld så som jag är i dagsläget.

David har fixat en "gardin" i vardagsrummet idag... ...
Han har spikat upp en svart filt över det ena fönstret, hah!
Vi har ju en stor hemmabio med duk och allt, och idag ska han och en kompis ha film-maraton så eftersom de ska börja titta ganska tidigt på dagen så är det ganska ljust inne i vardagsrummet...

Reminder; köp fyra stycken mörkläggande rullgardiner till vardagsrummet/kontoret.
Så slipper jag se en filt hängandes i fönstret...

Är generös med att bjussa på ett fint foto! .... *suck*
(iPad-foto så kvalitén är inte på topp, men vad gör det, hehe)


/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: