Villa familjens mässa

Och när man gräver lite djupare så hittade jag mer info om en annan mässa som kommer till vår kommun, nämligen
Villa Familjens Mässa. :)

Denna mässa kombineras dessutom med en hälsomässa och kommer att gå av stapeln 22-24 mars på Göransson Arena i Sandviken (dvs en månad efter Bomässan i Gävle - klockrent!).

Den ska vi också givetvis gå på, för man måste ju besöka båda mässorna tycker jag.
Annars kan man ju missa något spännande företag och bra erbjudanden! :)

Jag tycker att det är roligt när det händer något så pass lokalt som i Sandviken (det här i den kommunen som jag bor i för er som inte riktigt vet varför jag skriver om det).

Har inte varit på denna mässa tidigare, så det ska bli spännande att se vad den håller för kvalitet jämfört med de övriga bo-, hem- och villamässor som jag varit på förr.

Dock verkar det inte riktigt som att mässans hemsida fungerar vid tillfället (får endast en vit sida när jag klickar mig in på den).
Så jag länkar er arenans infosida om mässan i stället;
http://goranssonarena.se/evenemang/villa-familjemassahalsomassa/

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: