Maskiner

I vårt kök har vi två fina maskiner som alltid står framme.
Min underbara Kitchen Aid-maskin samt Davids maffiga Nespresso-maskin.
Några andra maskiner som gärna får komma och göra dessa två maskiner sällskap är;
Kitchen Aid-blender som Royal Design har bra paketerbjudande (man får en kanna med på köpet) av just nu för 2699:-
 
Sedan så finns det en till sak som jag inte heller skulle tacka nej till, nämligen en schysst brödrost.
Kitchen Aid har en, för 2999:- (!) men - om man inte är helt frälst i Kitchen Aid och kan tänka sig ett annan märke så har Dualit en snarlika modell för "endast" 999:- (priserna är även här från Royal Design).
 
Jag skulle inte ha något emot budget-alternativet i detta fall faktiskt.
Dualit har även brödrostar som tar 4st brödskivor samtidigt också, men då blir prislappen något mer saftig.
En annan maskin som Dualit kan stoltsera med är deras schyssta elvisp!
Denna skulle jag inte heller ha något emot att äga nämligen;
 
OBH Nordica har även en maskin som jag diggar, det är en sladdlös vattenkokare som är retro-inspirerad.
Den kan man köpa för 695:- på Royal Design.
 
Ja, som ni ser så är det mycket svart..
Och JA, det ska vara det också - enligt vår smak i alla fall, hihi!

Har ni någon favorit i ert kök som ni inte klarar er utan?
/Stina
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: