Bukowskis market

Jag gillar auktioner, det kan ha sina rötter från när jag var liten och följde med min mamma och hennes man på en massa auktioner titt som tätt på somrarna.
En annan del som gör auktioner trevliga är att man kan finna så otroligt unika prylar, ibland kan man fynda och ibland gör man bara helt enkelt ett trevligt köp.

Jag gillar att mixa gammalt och nytt, nött och slitet i en kombination med nyare möbler kan bli en hit.
Men gränsen för att det ska bli "to much" är hårfin - det gäller att välja sina auktionerade objekt med omsorg!

För att lättare kunna få en bra mix mellan nya ting och gamla fynd så km mm börja med att sätta ett tema för hela sitt hem, eller för det enstaka rummet som skall inredas.
Om man håller sig inom den ramen så minskar man risken med att man kommer hem med en möbel som inte passar in.
Men givetvis ska man köpa de ting som gör en glad, oavsett om det är inom som "ram" eller ej! ;)

Här är några ting som finns till auktion hos Bukowskis Market just nu som jag gillar, jag brukar kika in där lite titt som tätt genom deras App - vilket är supersmidigt! :)

Så ta hem den Appen - det är ett hett tips till alla er som gillar auktioner!

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: