Bomässa

Jag älskar att gå på mässor, det är något alldeles speciellt med mässor tycker jag.

Igår såg jag en trevlig nyhet som jag tänkte att jag skulle dela med mig av, nämligen att det ska vara en bomässa i Gävle sista helgen i februari! :)

Jag har varit på denna mässa för två år sedan med svägerskan Malin och det var en helt okej upplevelse då.
Jag håller dock tummarna att det blir ännu roligare denna sväng - men det tror jag nog allt; vi har ju faktiskt ett hus som vi kan applicera i våra tankar nu när vi ska gå på mässan.

Det jag gillar med mässor är att man kan bli introducerad för nya "okända" företag, samt att i princip alla företag har en bra deal på sina produkter/tjänster.

Något som vi ska kika extra noga efter är (som ni kanske förstår) badrumsartiklar. ;)
Man får ju inte vara dum inte!
Går det att fynda, klart att man ska fynda! ;)

Dessutom brukar jag vilja ser/lyssna på alla föreläsningar som brukar hållas på mässor, ofta håller dessa en hög kvalitet - och än idag kommer jag ihåg vissa tips som jag fick på bomässan som jag var på för två år sedan.
I år ska bland annat Peder Lamm (antik experten) vara med på mässan och föreläsa - otroligt spännande, och helt rätt i tiden, eftersom (enligt Bukowskis) så är antika prylar hetare än någonsin.

Note to myself; ta med papper och penna för att kunna anteckna idéer! :)

Här hittar ni länken till bomässans hemsida, med info om öppettider, etc.
http://www.bomassa.se/bomaessa/visa-maessa/?item=prod_prod-s4%2F537&group=prod_prod_grp-s4%2F2

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: