Alla Hjärtans Dag

Woho, fick nyss ett sms från min kära sambo - att han hade köpt en hemensam alla hjärtans dag-present till oss i år.
Och jag antar att han inte kunde hålla på sig tills imån - för sedan skickade han ett mms på detta bord från Mio som jag tidigare har bland annat bloggat om.
Så min bästaste, finaste, gulligaste sambo har köpt ett matsalsbord till oss!

Perfect!
Precis vad vi behöver!
Som ni kanske förstår så är jag happy happy happy just nu, hihi!
Men det är inte ett direkt billigt bord - så jag förvarnade honom om att hans present som jag har köpt är inte alls i den prisklassen.. ;P

Nu är frågan - ska vi köpa de tillhörande stolarna, eller ska vi leta på några andra stolar som inte kostar riktigt lika mycket?

Det är nämligen så att EN stol kostar 1490kr, och vi vill har 8-10 st stolar så det blir en stor kostnad då huxflux liksom.
Det tåls att fundera och undersökas innan vi bestämmer oss för att shoppa stolar för 12-15 tusen kr...

Vet du någon stol som skulle passa till bordet? (Som kostar mindre är 1490kr/st?)
Hojjta till i så fall! :)

/Stina


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: