Julstämning hela dagen lång!

Idag fick jag äntligen lite tid över! 
Har haft in julen på riktigt i vårt fina vardagsrum, åh jag är så nöjd! 
De nya julgardinerna som jag köpte på Trivsamt's rea/utförsäljning förra året blev kanon! 

Sprayade även fönstren med snöspray och isspray, så det blev en julig känsla i atmosfären. 
Köpte dessa flaskor på en rea förra året också, hihi - jag gillar att fynda!


Bytte rya matta under vardagsrumsbordet, kuddar och filtar i soffan och drog en sväng med snabeldraken! 
(Och ja, tyvärr så hänger den svarta FULA hdmi-kabeln kvar på samma sätt som för 6 månader sen.. David, dags att beställa en ny nu va?!)


Och inte nog med det så drog jag fram julgranen och klädde den! 
Årets färgtema blev rött och silver, och det tas upp i flera detaljer här hemma nu. ;) 
Vanligtvis brukar vi inte ta fram julgranen förrän veckan unna julafton, men nu kände jag att "fasen; vi har ju bara julgranen framme en kort stund - så nu har jag fram den tidigare så vi få njuta mer av den!" ;)


Polkagriskäpp är givet i vår julgran!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: