Operation: Städa sovrummet

Haha, helt ärligt så skäms vi över hur stökigt det har hunnit blivit mellan städningarna i sovrummet....
På mitt jobb har vi dagliga städrutiner, veckans alla dagar - och sen när jag är hemma, då finns inte orken till att städa...
Pinsamt värre, och vi ska bättra oss, men en sak i taget.
Sedan är det väl så här; det är ett större projekt att storstäda en hel villa medan en lägenhet inte tar upp så mycket tid innan den är storstädad..

Hur som helst, idag håller jag på uppe i sovrummet.
Två maskiner med tvätt har jag hunnit med att tvätta, bäddat nytt med satinvävda lakan i sängen och dammat och dammsugit där inne.
NU, ska jag ÄNTLIGEN få tummen ur och sätta upp gardinerna i sovrummet som jag tidigare har köpt från Hemtex i Sandviken.
Sååå, fram med borren och fixa så att jag kan hänga upp gardiner först och främst.. ;)
Om ni har tur, så kommer ett efterfoto här på bloggen inom en snar framtid! ;)

/Stina

 

 En favorit i repris! ÄLSKAR verkligen min klocka som jag köpte på Naja Design i Sandviken!
 
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: