Mys i sovrummet

Igår inhandlades nya sängkläder som vi skall packa upp när vi skall tillbringa vår första natt i vårt hus!
Med inspiration från Lexington:s höstkollektion så köpte jag sängkläder i flanell som kommer att passa utmärkt inför denna jul!
Så här inspirerande ser Lexington:s flanell sängkläder ut:
Fotot är från Lexington.
 
Vi har ju en liknande sängram nu, men i svart så klart, hehe. 
Och rutigt blir det för hela slanten, så här ser sängkläderna ut nämligen (dock är de något mer mörkare grå i basen än vad jag uppfattar denna bild genom min dator i alla fall):
Fotot är från Hemtex
Fotot är från IKEA
 
Och så här ser ju vår sängram ut, men det kommer ni väl ihåg? 
Jag är bombsäker på att det kommer att bli en finfin kombination i vårt framtida sovrum.
Nu står två fårskinnspälsar på inköpslistan, vill ju inte frysa om tassarna när man hoppar ur sängen en kylig morgon i januari!
Nu sitter jag och funderar över vad vi ska hitta på för typ av sängbord som skall passa in!
 
Någon som har något bra förslag tro?
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: