H&M Home

Som de flesta andra som är tokiga i heminredning så blev jag jätteglad när H&M lanserade H&M Home.
Det var i och för sig ett bra tag sedan nu, men nu börjar det hända grejer på riktigt så att säga.
H&M Home kan man handla genom H&M:s hemsida, samt från deras H&M Home-butiker som bland annat finns i centrala Stockholm.
Men nu ska ni få höra!
De har böjat smyga in lite heminredning i de vanliga H&M butikerna!
 
Jag köpte nämligen schyssta servetter nu inför julen där igår.
Bra pris var det på dem också, 10kr/förpackningen (varje förpackning innehåller 20 servetter) - så jag är nöjd!
Så här ser servetterna ut:
Foto från H&M
 
Och jag såg även att de fått in små ljuslyktor också, i rött, silver och guld.
Men det har jag så det räcker med, i alla fall för tillfället.. 
MER inredning i alla H&M butikerna - det ser jag fram emot i alla fall!

/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: