Finlir

Jag arbetar på Twilfit, för er som inte känner till Twilfit så erbjuder vi schyssta underkläder till kvinnor! 
Dessutom erbjuder vi bland annat nattplagg, och nej - var inte oroliga för att jag ska framhäva något erbjudande eller så. 
Men det jag har klurat på ett tag nu är; vart tusan köper man snygga sammets galgar?
Vi har nämligen schyssta galgar i svart sammet på jobbet, och ja - det vill ju jag också ha så klart i min privata garderob så att säga!
Men som sagt, vart finnas jag några schyssta galgar i svart sammet till en vettig peng?
Hittade dessa från Biltema:
Fotot är från Biltema

 
Fotot är från Förvara.se
När jag googlade runt lite efter galgar och vart man kan hitta några schyssta så kom jag över dessa. 
Det är något mer åt detta håll som jag är ute efter, men i svart så klart (!).
 
Frågan är som sagt, vart hittar jag dem när det väl blir dags för att uppdatera garderoben?
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: