Design på bloggen

Det här med bloggdesign är en process som tar mycket tid samt är något som bör succesivt få växa fram allt eftersom. 
Har pillat lite nu med designen och som den ser ut just nu är väl helt okej, men ja - det kommer väl att bli ändringar på det framöver eftersom vi inte är riktigt nöjd med utseendet ännu.
 
Men, designen är i och för sig inte det viktigaste. 
Så det får ta den tid som det tar helt enkelt.
 
Kul förresten att just DU läser vår blogg!
Vad har du för förväntningar på denna blogg?
Dela gärna med dig av dina förväntningar genom att kommentera detta inlägg.
/Stina

KOMMENTARER

- Malin

Jag har höga förväntningar :) hihi. Vill se massa bilder på er och husbygget! Före- och efterbilder och så vill jag se matbilder och recept om ni gör nåt kul. Sen om ni gör något pyssel, jag vet ju att du är pysslig Stina, så kanske ni kan göra ett "how-to-inlägg" :)

Svar: Hehe, kul att få lite respons - och ja, det är väl något åt det där hållet som vi tänkt oss att dela med oss av. :)
Dream House

2012-10-23 @ 08:51:11
URL: http://mez.blogg.se
- Hanna

Hej Stinis! Jag vill också se massor med före-, under- och efterbilder :) om ni har några roliga lösningar på rust och sådär. Loppisfynd och annat spännande. Kanske om du syr nå fin gardiner eller så och vilken stil ni kommer ha :) Allt med andra ord! Kram från Esprit-Hanna

Svar: Kul att du också har hittat hit Hanna! :) Det låter bra det, ska försöka dokumentera så mycket som möjligt! ;)
kram kram!
Dream House

2012-10-25 @ 20:50:48
- Linnie - Funkisbloggen & www.inredum.se

Hej!

Vad spännande det är när man köpt sig sitt drömhus och får fixa precis så som man vill ha det! Grattis till er båda! Ni ser ut att ha ett stort härligt kök och vardagsrum, guld värt! Kan tänka mig stora julaftonskvällar och andra festligheter där! ; )
Ta er gärna en titt i min webbutik www.inredum.se - vem vet, kanske hittar ni något fint till er nya bostad eller julklappar!
Titta gärna in på min blogg också, vi har helt olika hus men vi har en sak gemensamt iallafall, drömhus och renovering.

Jättefin blogg! Hit kommer jag många fler gånger! : )

Mvh
Linnie

Svar: Hejsan! Tack så jättemycket för din fina kommentar, är superroligt när vi får en till läsare som är nyfiken på hur vårt projekt kommer att te sig.
Ska kolla in din hemsida och din blogg, spännande med hus och hem på webben! :)

/Stina
Dream House

2012-11-01 @ 09:34:41
URL: http://funkisbloggen.blogspot.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: