Stormlyktor / Stallyktor

I somras var jag en sväng till Uppsala och gick förbi en av mina favoritbutiker; GRANIT.
De hade då storm-/stallyktor till salu och jag var riktigt sugen på att köpa dem - men lite småsnål och smålat var jag så jag köpte inte några lyktor då.
Men sedan har jag gått och tänkt på dessa lyktor, att jag gillade dem så pass mycket att jag ångrar att jag inte köpte dem.
 
Förra veckan så var jag till en allt-i-allo-butik som ligger i närheten av där vi bor som heter Owe Janssons - där hittade jag exakt likadana lyktor till ett riktigt bra pris (enligt mig i alla fall, 69kr/st).
Så då tog jag tillfället i akt och köpte två lyktor, och vem vet - det kanske får bli några fler av dessa skönheter framöver?!
Både jag och David diggar denna råa, äkta och industriella heminredningstrenden som går just nu - dessa skönheter funkar jättebra till sådan typ av inredning.
Men jag tror att dessa ska få stå i vår framtida farstukvist, till en början i alla fall.
 
 
Har DU någon favorit när det gäller ljuslyktor?
 
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: