Säkerhet med design

Min bror är brandman och han tjatar alltid om säkerheten i hemmet, och där ibland hör brandsläckarna till en av dessa ämnen.
Jag vet att dess röda färg är för att man lätt skall kunna hitta dem, men i ett stort hus så är det i alla fall inte det lättaste för en utomstående att finna.
Därför kan jag med ett lättare samvete fundera på att införskaffa en "designad" brandsläckare
Antigen i silverfärgad, eller svart alternativt en vit.
 
Här är några budget varianter:
 
Jula, från 249kr (3,8kg) och uppåt i svart eller vitt.
Clas Ohlson har en liknande modell, men de har endast den "större" (6kg) varianten i svart och i vitt för 599kr.
 
Vilken tycker ni har den finaste designen av dessa två?
/Stina

KOMMENTARER

- Lena Svensson

Det förstår jag att ni gör, helt annan känsla att bo i hus än lägenhet! :) Ja men det kan jag nog kunna fixa :)

Svar: ja men precis ! de flyttar ut ur huset nu i helgen, så snart får vi flytta in ! :D
Dream House

2012-11-12 @ 11:41:29
URL: http://awesomedude.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: