Julklappar

Igår börjades det, nämligen att slå in alla julklappar som vi köpt!
Mysigt värre är det, och ja - det pirrar lite extra mycket i kroppen efter julen när man slår in alla olika paket som man klurat länge på.
Nu ligger de färdigpaketerade presenterna i vår gungstol som står i köket, Hugo är något intresserad av dem - men han låter dem vara i alla fall (tack och lov för det!).
 
 
Det kanske är lite väl "tidigt" att börja med detta redan nu, men va fasen - jag har en känsla av att det kommer inte att finnas så mycket tid till pyssel i slutet av denna månad och i början av nästa (har ju en stor flytt framför oss!).
 
Brukar ni göra julklappsrim?
Jag brukar göra det till några presenter, så som förra årets julklapp till David (en Nespresso kaffemaskin).
Men än så länge har det inte blivit något rim i alla fall, det kanske ändrar sig. 
 
Hur som helst så vet David redan om sin julklapp från mig, jag köpte den precis nämligen!
Biljetter till Bon Jovi i slutet av maj när de kommer till Stockholm, Stadion!
Ska bli kanonkul, jag älskar konserter så det var mest en present till mig kanske, haha
 
 
En annan julklapp som vi också redan talat om för är till min mamma, hennes man samt Davids föräldrar.
Vi ska bjuda på en trerätters middag hemma hos oss (i vårt hus så klart!) och sedan skall vi alla gå på Julgalan som kommer att gå av stapeln den 15:e december.
En lite tidig julklapp blev det till dem, men det verkade som att det kommer att bli uppskattat.
På Julgalan kommer bland annat Loreen, Danny, Peter Jöback, Lasse Berghagen, mfl. att uppträda.
Vi ser i alla fall mycket fram emot detta som ni kanske förstår!
Men, vad som kommer att serveras under middagen har vi inte riktigt bestämt än - men vi har lite mer än en månad kvar att bestämma det i alla fall.
 
Foto från Julgalan
 
Har ni också något roligt att se fram emot här framöver?
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: