Gungstolen

För ett tag sedan så införskaffade vi oss en maffig gammal gungstol som jag hittade på Blocket.se.
Den fanns i närheten av där vi bor, och var till ett schysst pris och även i den typ av stil som jag ville att den skulle vara i.
Nött och använd, det ligger nog en hel del kärlek bakom den.
Självklart så skulle det regna dagen till ära då det var dags för att hämta gungstolen, men vi trotsade regnet och åkte och köpte den! 
David är ju så klart bäst, så han donade i regnet med att hänga på släpkärran och spänna fast gungstolen på släpet, osv. - vad vore jag utan min karl?! 
Hugo Boss (vår lillkille till misse) blev oerhört nyfiken på denna gungstol, och nu är ett av hans favoritställen att ligga under den.
Tänkte bjussa på ett foto så ni får se denna skönhet!
 
 
Funderar om vi ska slipa ner och lacka om den eller om den ska få vara som den är?
 
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: