Update!

Idag är det jobb för min del, men David är i huset och skall tapetsera klart i sovrummet samt i hallarna uppe!
Och jag måste då säga det, FASIKEN vilket väder vi har fått då!
Okej att vintern var på väg, men att den skulle komma på en dag var väl lite att ta i..
Så idag blir det inte till att flytta in våra stora möbler, det får vi ta och göra när vädret har lugnat ner sig
 
Jag var till K-Rauta och köpte tapeter till sovrummet igår (ja, jag trotsade snökaoset!) och kom hem med riktigt schyssta tapeter.
Det får bli en fondvägg i sovrummet tänkte jag, så ni får se sen när de är uppe hur det blir!
Tänkte även passa på att tipsa er som går och är sugna på att tapetsera om, men som inte vill lägga ner en förmögenhet på det just nu när julen börjar närma sig..
Det är nämligen så att K-Rauta har 20% på alla lagerförda tapeter just nu, så jag tyckte att jag gjorde ett bra kap med andra ord!
 
Foton och mer info om hur det går för oss med snabbrusten kommer inom en mycket snar framtid!
 
/Stina

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: